NV06C

Hejhej
Nu har man alltså börjat gymnasiet.. shit pommes frites. Hade upprop idag. Min klass verkar rätt skön (: ´Jag är en av dom ca 4 svenskarna vi har i klassen ^^ En som heter Jack som snackar hela tiden verkar skitshysst (: okej, alla verkar shyssta men aa.. sen blev jag väl bäst kompis med anna idag :P vi ska försöka ansluta oss till resten av klassen imorn x) Första lektionen matte. yay. haha. Asså jag kommer aldrig palla i tre år! Det e helt sjukt. Vill åka tillbaka till husarö istället :P
jaa..vet inte vad jag ska berätta riktigt. Mentorerna verkar helt ok. DOm andra lärarna har jag inte träffat. ^^ ja de va väl typ de.. efter åkte jag till tumba å köpte en almanacka å lite smink :P Nu ska jag glo på tv tror jag. Pusshej<33

Kommentarer
Postat av: Carro

haha x) 4 svenskar ^^ jag känner en som var den enda svensken i sin klass X ) puss älskpälsk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback