And it breaks my heart.

God morgon.
Jag har en dålig dag idag. Ingen lust att gå till den där dumma skolan :P Egentligen börjar matten om 20 minuter men jag orkar verkligen inte så jag kommer lite senare ^^ Jag har lixom engelska, bild, mentorstid, kemi, labb och svenska. ÅHH jag haaataaar tisdagar. Men senare ska jag iaf till stallet och hoppa. Det var typ ett halvårsen :/ höhö det kommer ju gå bra. Jag längtar verklien till torsdag!! och idag ¨på vädret sa dom att det skulle snöa här ikväll. Vilket det antagligen inte kommer göra. Men hoppas hoppas hoppas. Fast det skulle ju öndå bli plusgrader igen snart så skitsamma egenltligen. BAAAJS.
Måste nog gå å fixa mig nu.
KOMMENTERA MINA BILDER! pusshej

Förlåt för att jag inte är den du vill att jag ska vara.. </3

Kommentarer
Postat av: carrooo

thihi :D uusch skolan kan ta och brinna :p PUUSSSSS

2006-12-19 @ 15:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback