But nobody's listening

But nobody's listening
Hejsan.
Fan den här kvällen har jag typ gjort massa saker. Först fika jag med eva och martina. Sen skulle eva dra men jag å martina åkte till tumba centrum å hon bytte sin tröja till två andra. Jag köpte glitter-hårspännen, skitfina<3. Sen åkte vi hem till mig å Lollo kom. Vi såg Van helsing. Jag har aldrig orkat se den förut men den va faktiskt bra :) Efter de chilla vi lite på mitt rum. Sen gick vi ut och tog massa sjuka foton. det var jävligt kul :D Sen var Lollo tvungen att åka hem så jag å Martin gick in å fortsatta chilla. Jag la upp bilderna på BD. Vid halv 2 typ gick vi ner å laga makaroner å köttbullar<3 Vid 2 kom mina päron hem å jag skämdes som faaan för min pappa.
P: Heeej, nämen, äter ni köttbullar?! :D
T: öhm, jaa..
Julle: Du har nog druckit lite för mkt..
P: hahahahahahah, ja.. jag vet. TOVE! Kan du ladda in musik på den här mp3:n?
T: jovisst, vad för musik?
P: nejmen inte fan vet jag, hahahahahah
Mamma: Gå å lägg dig!
P: jaja....
FAAN ALLTSÅ XD haha garva jävligt mkt ändå. men det var phett pinsamt. Fast Martin tyckte visst att det var mest roligt x) Jag ba: pappa, ska inte du jobba imorn? Han ba: nej jag ska jobba hemma! .. störd då ska han ju jobba XD han e lite rolig när han e full alltså.. ^^

Sen när vi hade ätit klart och allt var klockan lite mkt så Martina gick hem. Jag följde henne en liten bit. Sen stog vi å snacka å jag fick två cancerpinnar av hon :D<3 bara för att jag är fattig. När vi hade sagt hejdå så gick jag upp till mig igen. Fixade med den där mp3:n. Övade på photoshop. Det går liiite bättre nu men jag e fortfarande sämst. Jag borde typ slagga snart. klockan är 4.. hehe. nehepp Ha de så bra alla :) Pusspuss.


Heart full of pain, head full of stress,
a hand full of anger held in my chest.

Kommentarer
Postat av: Klara

shit alltså,jag haar aldrig sett mina päron fulla :O :P puss

Postat av: Anonym

din pappa äger min pappa :(

2006-12-29 @ 13:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback