Har du lärt dig att stå vid ditt ord? Sånt imponerar mer än ett leende

Hejsan
Igår kolla vi på idolfinalen hos Carro, det var kul fast lite långtråkigt för ful-darin va där. Sen vid 10 eller nåt drog vi hem till Dan å bastade. Det var jävligt varmt typ 100-110 grader :O Sen gick alla upp till Dans rum och... chilla typ :P heeh. Men det var faktiskt fett skönt ^^ haha anw. Sen vid 4 eller nåt gick jag å lollo hem till mig och åt macka, sen sovde vi till 12 bara faktiskt, gick upp och åt lite mer macka å sen gick till station :P Där mötte vi Carro å Jalle för vi skulle åka till kungens kurva men vi glömde gå av bussen så vi kom till skärholmen istället. Men där fanns ingen skopunkten som carro skulle till så ingen köpte nåt så de va en helt onödig resa. slösade bort 10 spänn plus 25 spänn på donken >< jisses. Men men.. annars har jag väl inte så mkt mer att skriva. Funderar på att ringa till Nattie i min klass å fråga en grej xD de där va onödigt å skriva. whata. aja, ikväll ska vi väl "festa" igen. Jag e skittrött men de e bara helg en gång i veckan ju :D pusshej

And I was thinking to myself, this could be heaven, this could be hell..

Kommentarer
Postat av: Carru

hahah FESTA FESTA FESTA det är fan livet x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback