I felt like the biggest asshole.

Tjenare
Jag har ont i fötterna ^^
Igår var vi ute å hängde det var väl trevligt större delen av tiden tills jag kom på vilken idiot både du och jag är. Å att jag ångrar mig som utav helvete. men men.. nu lyssnr jag på you had time med anidifranco. Den är väldigt avslappnade i introt XD brukar egentligen spola men nu orkar jag inte. Iaf igår när jag mådde bajs prata Julia med mig å sa massa bra saker. Hon är fin människa :) Sen sovde Lollo över hos mig å vi sovde typ 5 timmar -.- Sen åkte vi in till stan å leta efter julklappar. Köpte till min syskon. Hitta inget till päronen det e fan omöjligt å dom söger inte vad dom önskar sig heller. -.- jobbiga jävlar. Men ska köpa nån bok till pappa om skidor kanske. Men dom e säkert svindyra. aah whatever.
Snart ska jag ut å kröka igen. Vilket jävla liv jag har alltså -.-
Nu ska jag vara social med min syster. Puss o kram

You were my everything and I really miss you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback