Jag lever för kicken precis som du

Jag kan inte förstå hur tiden har kunnat gå så fort. Det är två veckor till jul! Det är fan stört. Känns som att det var skolavslutning för en månad sen. Eftersom tiden går så jävla fort kommer jag heller inte hinna plugga det som jag har skjutit fram. Imorn MÅSTE min uppsats vara klar. Men jag KAN ´verkligen inte. Jag skulle kunna skriva om nåt annat men INTE historia. Det går inte å hitta fakta och jag har inte tillräckligt med intresse för att anstränga mig att hitta. men skit på historian. Då oroar jag mig mer för matteprovet på tisdag. Och jag kan inte gå på cp-matten på onsdag heller för jag har lovat att kolla på Axel och Fias luciatåg på dagis.. å det vill jag faktiskt inte missa :/

Idag gick jag upp halv 10 (somnade vid 5). Mkt stolt över det, haha. Vid halv 12 kom mina släktingar å jag måste bara berätta, min kusin Tia e världens cooling! Hon har röda jeans, svart nitbälte (ganska litet då) och en svart t-shirt med THE CLASH-TRYCK! 4 bast lixom. yeah, hon e cool. me like. anw. lite senare gick vi på bio och såg happy feet. Den va helt okej.. sen åt vi på pizza hut å de va jävligt gott å nyttigt :) Har sammanlagt druckit runt 2 liter cola idag. Ändå är jag inte så spec pigg. Fast jag blir aldrig pigg av cola. Jag tror inte man blir det. Bara inbillning eller nåt :P När vi åkte hem såg vi ridande poliser. Jag vill bli en sån. Eller inte ridande förresten, palla. Jag vill bli vanlig polis :D Såå häftigt. men vetni, jag har inget mer att skriva. Herrå.

I was so afraid of the night..


Kommentarer
Postat av: Klara

jag längtar till jul så jag kan ligga i min säng och tjura hel dagarna =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback