Kevlarsjäl

Hejhej.. jag är så dööd! Idag har jag å Klara bärt typ 700 kg!! Fatta vad jobbigt! 18 spånbalar och 250 kg salt! öhööhöö .. Är helt slut i hela kroppen. Sen red jag Mystik.. Jag säger alltid hon fast det e en kille.. Men iaf.. Han va väl fin men usch så seg xD Han va mkt finare när han stog på srk å Emelie red honom.. =( men men.. Nästa gång rider jag nog nån annan.. Vi egentligen rida Hadina å min älskade Castor men dom e så småå :( ska äta minskningspiller :P Imorn ska jag inte till stallet :( men jag ska till Romme :D:D det kommer  bli kul.. Å på fredag ska jag ta me mig massor av mat!!! idag hade jag me mig 2 mackor, 7 bullar, en risifrutti å lasange.. Ändå räckte det inte!! helt sjukt! asså jag äter ju inte allt på en gång :P men iaf. . Var ändå helt as-hungrig kl. halv 4! men men.. nu ska jag gå å packa ihop mej inför morgondagen ;D Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahohohehe, stackare :P. hoppas ni har kul ändå ^^ kom in imorn tidigt så vi kan fika lite (: puss min älskade

2006-02-15 @ 19:49:56
Postat av: Anonym

hahahohohehe, stackare :P. hoppas ni har kul ändå ^^ kom in imorn tidigt så vi kan fika lite (: puss min älskade

2006-02-15 @ 19:49:56
Postat av: carro

hej hej =) haha stackare =( ..jag kan inte kolla på den i helgen ska på läger =( men Nästa helg kan jag om alla andra kan då?..hoppas du får det kul i romme =)
Puss puss älskar dej lilla tjej =D

2006-02-16 @ 10:52:51
Postat av: Viktor

hehe snart kommer vi få värdens starckaste tjej i våran klass :D !! våran tove hoppas ni hade kul ialla fall !! kan inte mycket om hästar men värkar vara jobbigt att sköta om dom entligt tove och klara !!
Mvh viktor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback