yey ^^

Fett kul igårkväll (:  Vet inte vad jag ska skriva. Det var roligast när jag, lollo, josse å klara badade (jag tror de va vi) Det var skitvarmt i vattnet! Fast dom kasta sjögräs på mig. Jag försökte kasta tillbaka men jag kan inte pricka XD Sen bada typ Sandra, Jossan å nån mer oxå. Fast sen när jag hade gått upp ett tag så ville Jossan bada men inte själv så jag å min burk badade me henne. Haha, alla var värsta shyssta :D kommer sakna alla! Å han Charlie var inte så farlig som jag trodde :P Å juste! Det var kul när nån kasta en korv på mig när jag badade så tog jag den å gick me den mellan bena :D En lång å smal snopp har jag (:  haha. Sen senare blev ja typ skitlessen för jag saknade Maria men Tessa å Lollo å Josse va värsta gulliga å trösta mig.  Men ivf maila jag henne nu imorse. hum hum. snart ska jag åka till bergvik med Josse. Alla andra sover väl? Eller så ringer vi folk därifrån :P  Ivf. ska dra nu. Pusshej

Kommentarer
Postat av: carrooo

hahah jag gav dej lite fransk massage :P thahah

Postat av: Tove

Det gjorde du inte allste ju :P

2006-06-17 @ 20:06:36
URL: http://carolinee.blogg.se
Postat av: Klara

det var kul med sjögräs krig =D

2006-06-17 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback