jävla smärta..

jag kommer aldrig kunna förklara med ord hur mkt jag älskar dig. Jag kan inte ha kul utan dig. Även om jag skrattar å sånt så tänker jag bara på dig å att jag verkligen skulle vara LYCKLIG om du var här med mig.. jag skämtar inte när jag säger att jag tänker på dig DYGNET RUNT! jag kan sitta ute mitt i vintern flera timmar bara för att få träffa dig. Jag går långa omvägar för att få se en skymt av dig, jag minns varenda ord du säger till mig hur långt fram som helst. Jag kan dina telefonnummer å allting utantill å massa annat skit. Jag ÄLSKAR verkligen dig. Jag fattar inte ens själv att man kan älska nån så mkt utan att vara kär. för jag är inte kär i dig. det är MKT starkare! Du e lixom hela min värld. Mitt liv styrs av dig. Jag är beroende av dig. Jag vet att jag borde berätta för dig hur jag känner men jag vågar inte. Jag vill inte att du ska ta det på fel sätt..
faan! DU ÄR MITT LIV! JAG KAN INTE LEVA UTAN DIG!!!!!! 3/>

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vem det än är som du älskar så måste det ju vara en väldigt fin männinska och då borde den ju förstå hur du känner för den personen?

2006-03-26 @ 00:42:36
Postat av: Ellinor

Du beskriver mina tankar som vanligt.

2006-03-26 @ 11:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback