19 maj (igår)

Hallå hallå
Igår var jag i skolan som vanligt. eller först hade vi gympa på gymnasiet å spela rugby. det var fett kul :D haha. Sen åkte vi till murgrönan för att kolla på en musikal. Fyfaan va dålig den va :P haha. men men.. hade biologi å fysik efter lunch, jobbade inte ett skit.

Sen åkte jag till södertälje å träffa Emma. Hon va skitshysst å det blev inte tyst nån gång typ :D bara för att jag babbla på om massa strunt ^^  vi gick runt i centrum å sen åt vi donken. mjam :P

på kvällen var jag me massa folk de va lite komiskt ^^ men nu måste jag dra. Hejdå


Kommentarer
Postat av: Louise

Nu känner jag mig lite ego som inte frågade nått om Emma..men kul att det gick bra och att hon inte var nån maniac..pusshejälskardig

2006-05-20 @ 10:31:29
Postat av: Klara

juste Emma, henne hade jag glömt =P

2006-05-20 @ 11:19:43
Postat av: Anonym

Det var verkligen roligt att spela rugby men jag tycker ändå at killerball slår allt!!

2006-05-20 @ 12:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback