LORDI!! (L)

ååh jag ÄLSKAR lordi! fan va bra att dom vann! :D får fan rysningar när jag hör dom å när dom visar dom i bild får man värsta ruset för att dom e så jäkla balla ;D Bara ÄLSKAR dom!! (L)(L) haha

Just nu sitter jag å lyssnar på svensk hip hop ^^ ursäkta men jag tkr det är bra!!! :P Mina tårar blir till blod med fonky fresh är skitbra (: 

Annars var jag med släkten idag.  det var typ segt. jag å pappa diskuterade hur dåliga kvinnor är med bilar. Så ska inte jag bli. Jag ska köra as-fort, lyssna på hårdrock med värsta basen på skithög volym å tuta å svära åt dom som kör sakta x) 

Imorn ska jag till ikea å köpa databord (: nu ska jag fortsätta lyssna på min musik. Kanske skriva ner lite texter (: Herrå

Dagens roligaste: Han till vänster i Litauens bidrag (den låten heja jag på efter finland btw. den ägde :D(
Dagens citat: jag fattar inte vfr switzerland (kan fortfarande inte stava till de landet), dom slösar bara bort pengar/pappa
Dagens ord: Jönåkers golfklubb (visserligen 2 ord men har ni hört nåt som låter mer NÖRDIGT?!) 
Dagens låt: Harrock hallelujah - Lordi (L)


Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Ja, jag bara hoppade i soffan! Så jäkla bra!

Postat av: Martina

HUNCH. När jag såg jönåkers golfklubb, tänkte jag på vartfan de är likt, SEN KOM JAG PÅ (jag vet jag är bäst på att komma på saker) att min farsa bodde ju på Jönåkersvägen HAH jag är segast :D

2006-05-21 @ 11:21:48
URL: http://martiiina.blogg.se/
Postat av: carrooo

hahah .. Litahuens bidrag var ju rolig men ändå uppretatden värta skvaller bytta låten x)
LORDI !!! Yeeah.. Jag blev värsta glad när dom vann =) Det förkänar Finland .

2006-05-21 @ 11:38:06
URL: http://carolinee.blogg.se
Postat av: Ellinor

Yeah, go Lordi!Inte för att jag såg på ESC men ändå. Jag är konstig jag vägrade att titta på det. Fast mamma tittade när jag satt vid datorn. Så jag hörde ju en del. När Carola sjöng höll jag för öronen, jag har fortfarande inte hört hela låten. xS

2006-05-21 @ 13:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback