wtf

asså jag har ju värsta stora kottarna i mitt rum å mamma berättade just at tdet var en som hade såna i sitt hus å sen hade en exploderat :P haha

alltså seriöst jag höll på å garva ihjäl mig idag när Julle berättade att Britney spears hade knäckt skallbenet på sitt barn xD hahahahahaha. så jävla komiskt. Jag är lite efter som inte visste det men vafan jag skiter v'l i den lilla tönten x) men det var fett roligt. Jag höll just på att dammsuga så jag låg redan på golvet annars hade jag nog trillat omkull x)

Idag i skolan hände inget spec. efter skolan var jag med carro vi ringde till olika frisörer sen skulle vi åka å träffa en frisör men självklart åkte vi fel x) YEY! 

Dagens roligaste: Brittans barn ;)
Dagens citat: Varför måste man alltid bygga ihop allt själv när man köper saker?!?! /Åsa (hon blev skitsur när hon öppna sin telefon för att den inte var färdigmonterad)
Dagens låt: Jag hatar att jag älskar dig å jag älskar dig så mkt att jag hatar mig - Håkan hellström (bara för att låttiteln är så bra :P)

Hejdå :P

Kommentarer
Postat av: Piff

haha,stackars unge :O

2006-05-17 @ 19:30:00
Postat av: Piff

haha,stackars unge :O

2006-05-17 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback