Försöker minska tankarna men dom blir bara fler.

Sha
Idag började jag tio över 8 med franska å det var väääldigt jobbigt kan jag berätta. Fast inte lika jobbigt som de brukar vara faktiskt. Satt å berätta massa dåliga historier för Ishny ^^ T.ex. den där med pennvässaren ifall nån minns. Hon tyckte inte den va rolig :( men men. Sen hade vi matte och enligt min planering som maria gjorde åt mig skulle jag gjort test 6 igår men de gjorde jag ju inte så mickis hjälpte mig idag :P Asså matten går rätt bra när jag får hjälp. Men det är helt omöjligt själv! Jag fattar inte när jag läser dom där rutorna där de står hur man ska göra åså. men blabla. Jag kunde faktiskt en ganska svår uppgift helt själv. Minns inte frågan men svaret blev 13 %. ojoj, jag e värsta geniet. Sen har jag lärt mig att rita diagram å skriva samband med y och x på miniräknaren. Det va ju ganska enkelt.. men jag måste minnas de oxå *-) Kanske kör på marias tips, skriva på låret. (för man har rätt att gå på toa under prov) å dom kan ju inte tvinga mig att visa låret ^^ för om man fuskar i vår skola kan man bli avstängd :O . helt stört .. men aja. Sen hade vi gympa å vi DANSADE! så mobbat. Jag dasna me Pontus å båda vi sög. Han skulle ju "leda" så han snurra mig typ 10 varv det blev snurrigt XD men han e lite rolig.. Sen innan medicinen hjälpte Mickis mig lite mer med matten å hon garva hela tiden åt mig för att jag va så korkad. Kul att nån får ut nåt bra av min dumhet :( haha nej skojja bara de gör inget lilla du ;D Sen på medicien kom läraren å sa: Jag ska inte va här idag för min son har krossat en ruta i skolan å rymt... haha de va lite komiskt x) så vi fick gå hem om vi ville men jag stanna i skolan å plugga lite medici för vi hade fått uppgifter om brännskador. Tres intressant faktiskt :P

Efter skolan åt jag macka med leverpastej och drack oboy. Sen hade mikel tagit datan så jag fick värsta utbrottet å smällde igen dörren och satte på TV_n på aaaas-hög volym för att han skulle få ont i öronen :)  Jag blir alltid sur för småsaker nu förtiden. Jag får lixom sitta å slå i soffan för att inte slå ner min brorsa t.ex. :P Har verkligen sån jävla lust att göra de. Ifall han typ pratar med för mörk röst så blir jag verkligen SKIT-IRRITERAD! Kryper typ i hela kroppen å vill bara skrika rakt ut att han ska prata med ljusare röst å tystare!!!! :S okej, jag e störd.

Nu har jag iaf fått datorn å min brorsa e inte hemma :) Allting frid å fröjd. mamma håller på å baka lussebullar å laga spagetti å köttfärssås :) mumsfillibabba. Jag längtar till helgen. På kvällen ska vi kolla på idol hos Carro-gumman(kunde vi va hos dig btw? :P), sen ska jag glömma skolan med hjälp av alkohol, å sen ska Lollo sova här :D<3, på lördag vet jag inte vad jag ska göra. På söndag ska jag först till kyrkan för de e ju första advent, sen tror jag att vi skulle ha bakdag, eller hur vare? :) Hoppas de blir så iaf för jag älskar att baka med er mina älsklingar :D BTW! IMORN ERE FÖRSTA DECEMBER! Då kommer julkalendern och det BÄSTA AV ALLT! FÖÖÖÖRSTA LUCKAAAN :D:D:D:D hihihi. Hoppas jag kan hålla mig å inte äta alla chokladar. Förra året åt jag upp 7:an oxå på första december för de va så gott. Jag ville ju inte äta 2:an för då skulle jag inte få nån nästa dag. Ångrar mig såååå mkt! Fast jag köpte en ny kalender sen :P  Detta år ska jag bara öppna luckan på rätt datum, jag loovar! :P (A) nu ska jag inte skriva mer. detta inlägg blev rätt långt ha? aja, Puss&kram

Jag ska ändra ändra ändra världen!

Kommentarer
Postat av: Louise

va duktig du var i skolan stanna kvar och allt! roligt att maria hjälper dig att fuska! haha hon är skön..vad är det för mobbat med att dansa på lektionen?? va va? det gör vi alltid...haha roligt med läraren och hennes son mohaha....stackars dig som har målbrotts brorsa..hoppas det dröjer innan john är där. Hoppas helgen blir skit rolig och att markus vinner!!!puss puss

Postat av: Carru

haha låångt :P jag vet inte mamma å pappa ska fundera dom små trögbollarna :P
thihi alkohol my life :P
(L)

2006-11-30 @ 20:28:53
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback