I guess I was a shoulder to cry on

hej
Idag väckte Josse mig vid halv 12. Vi åpkte till stan å jag hittade äntligen mitt svarta nagellack!<3 vi åt lunch på stockholms farligaste plats :P dom hade gjort om lite där. På vägen hem mötte vi Martina hon berätta om en fest med ett 40-årigt fetto. När vi kom till rönninge ringde jag å tiggde  skuss :) det gick bra. Jag ba: asså det regnar jättemkt ju å jag har inget paparply, dessutom är jag skiiittrött i fötterna..kan jag få skuss?.. haha :p
Har kollat lite på OC, suttit vid datorn.. typ de ^^ nu ska jag dra till Danne snart tror ja. saopao :D  (ujndrar om nån förstod vad det där betydde XD)
nej, nu får de va nog. Pussbajs


Burn like fire, burn like fire in cairo

Kommentarer
Postat av: Anonym

40 årigt fetto? nej nu har det väl ändå spårat ut lite:P saopao? nej jag har ingen aning skulle gissa på cp kanske men det passar inte in i sammanhanget..coolt med svarta naglar! pusshejs

2006-11-19 @ 11:17:19
Postat av: MaRtInAAAAA

hahahahhahahaha. han var fett läskig :(

2006-11-19 @ 14:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback