Now and forever

Hej!
Idag gick jag upp vid 10 för jag skulle åka till stan med Josse. Först hade ett tåg fastnar på rönninge station så tåget vi skulle åka med var inställt, väldigt irriterande. Ivf. när vi va där köpte josse ett par skitfina skor (: jag köpte tre tröjor. Haha, vi var på bikbok i typ en timme (seriöst) å jag provade typ massa jeans men tillslut kom jag på att jag inte behövde några jeans så jag kötpe två likadana tröjor istället x) inte samma färg iaf.  annars gjock vi bara omkring. Justeja jag köpte en sån där billig parfyn på HM oxå för de e så roligt å spruta med dom x) nej men den lukta gott. Sen när vi va på nån väg kunde man köpa havrebollar så vi gjorde de å gick å käka :D aas-gott, fast min mage e väldigt rund nu, haha. men det blir väl bättre förhoppningsvis x) Sen gick vi till gina tricot å jag köpte en fin brun tröja, v-ringad ganska lång å allmänt fin (: kom just på att jag har typ ingen brun tröja faktiskt, så de var ju bra (: när vi va på väg till tåget så ringe pappa å sa att han precis skulle hem från jobbet så vi fick skuss hem. det va skönt för jag hade väldigt ont i fötterna. Det var väl min dag, inte  direkt några detaler men vem pallar? ^^ Nu ska jag lyssna på musik och lukta på min parfym (:
Pusspuss

Somewhere deep inside

Kommentarer
Postat av: Klara

mmm,havrebollar såå gott ^^ puss(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback