EMMA<3TOVE FÖRALLTI

Alltså..jag vet inte vad jag ska skriva. Du å ja=TJOCK KÄRLEK! Det gåår verkligen inte att beskriva. Du betyder så otroligt mkt för mig å jag vill ALDRIG förlora dig. Vi ska leva tsm tills vi blir hundra år men jag ska dö en dag före dig så jag slipper leva utan dig en enda dag. Du är så jäkla fin så du anar inte. Du lyser verkligen upp min dag å när jag e lessen tänker jag på att vi snart ska träffas igen. Du är helt underbar, finns ingen som du. Du är väärldens underbaraste vän man kan ha. Finns här för dig absolut heela tiden. Älskar dig hjärtat (L)

Kommentarer
Postat av: Emma

du är så jävla sööt älskling jag älskar dig obeskrivligt mkt du är den jag lever för utan dig ingen mig. jag lever för TRO HOPP OCH KÄRLEK och du är min tro hopp och kärlek alltså lever jag för dig och med dig :) vi mot allt bara tre dagar kvar tills vi ses nu lääängtar som en tok. nu jävlar ska vi röja eskilstuna (A) thahah. DU BETYDER ALLT. / din bara din egnaste emma

2006-09-12 @ 15:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback