R U B R I K

Heej (:
Idag har jag gjort ganska mkt saker (: Först på morronen så åkte jag, mamma, julle, åsa, axel å felicia tilöl kungens kurva, Jag köpte nya ridbrallor för mina har krympt :P Sen efter det åkte jag till tullinge för att möta Martin (: Sen när jag mött honom åkte jag tbx till rönninge å träffa Oskar, Jalle, Lollo å Josse. Vi va på heron å såg Säg att du älskar mig . Den var skitbra tkr jag (: börja nästan grina ibland. Fast man fick ju tänka på sminket x) Alltså hela filmen var jättehemsk. Fattar vfr det e 15-års gräns :/ usch..
Sen när den va slut åkte vi till folkets hus å var med på Klaras mammas 50-års fest! Det var jätteroligt (: Jag å Lollo sjöng en sång på scenen till hon. thihi. Jag har oxå träffat några andra folk som inte är värda att nämnas xD nej men jag orkar inte =P

Klara, glöm inte att jag älskar dig å att du är underbar. Finns här för dig vad som än händer. Jag Lovar att aldrig glömma dig. Du betyder för mkt för att glömmas(L) Hoppas du förstår att du är guld värd, ingen är som du(L) Puss på dig älskade vän :)

Kommentarer
Postat av: emma

tove jag älskar&skanar dig

2006-09-17 @ 11:53:32
Postat av: Klara

Du är oxå underbar gumman,älskar dig skit mycket(L)(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback