Fredag, nostalgisk musik och smärta i fingret.

Hej
Idag har jag haft en jävligt slapp dag men jag gillare :D Började dagen med att hälsa på på rönninge gymnasium. Är ganska så säker på att jag byter dit till hösten. Sen gick jag, Becca och Jalle ner till konsum och jag köpte lunch; macka och cola <3. Efter det åkte jag och becca till skolan för att ha en halvtimmes engelska. Nej jag är inte onödig.

När jag kom hem tänkte jag hoppa studsmatta men jag var för trött och varm så jag la mig å chilla lite. Sen kom mamma hem med fika och efter det gick jag och Åsa till konsum. Där köpte jag mera cola åsen gick vi till dagis :) sen när vi kom hem igen tränade jag volt och jag börjar verkligen få in tekniken nu! :D

Nu vill jag in på bdb men det gåår inte. Jag är inne på andra datan å lyssnar på nostalgisk musik.. typ
Whiskey in the jar, HAHA, la tortura, push the bottom, slide along side osv :P skitrolit :)  aja, nu ska jag se om jag kommer in på bilddagboken. pusspuss

Cause its all in my head
I think about it over and over again
And I can?t keep picturing you with him
And it hurts so bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback