Jag saknar dig än.

God morgon. Tog sovmorgon idag, sköönt <3 . Igårkväll var jag med Josse och Klara som vaanligt :D:D <3 Vi hade fett roligt såklart ;) Spelade brainstorm igen och TP med Viktor och Anna. Dom gick såklart hem tidigt så då satt vi och pratade bara. Sen gjorde vi te och mackor såklart ^^ Sen satt vi å diskuterade olika saker fram till 3-tiden :D
hahaha, viktor var skitrolig när vi spelade brainstorm. Hans lag skulle säga massa sjukdomar å han ba:
- Kissa blod!!! MENS! ( XD )
sen så var det en fråga på TP, "vilken knöl gjorde "bla bla nån kille" berömd?
- Bröstcancer?!?!
hahah så sööt XD

När jag kom hem la mig jag mig direkt utan att sätta på datorn, det har typ aldrig hänt förut, haha. Coolt. Jag gör framsteg. Nu på morronen har jag inte hunnit göra så mkt. Åt pyttipanna till frukost ^^ Sen har jag försökt ringa till Karlshem ett par gånger men hon svarar inte!! GAH. Asså.. om jag inte får tag på henne, ska jag bara åka ut då eller ska jag skita it? (KLARA? :P vad tror du?)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Tog du sovmorgon till tre?! :O
Viktor är så söt och rolig :)

Postat av: Klara

Hm... om du inte får tag på henne kanske du kan åka ändå.Det kan väl inte bli värre än att du får åka hem igen så att säga, men jag vet inte ^^.
Det ärmysigt att spela spel och äta mackor:)
puss

2007-08-02 @ 18:11:04
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback