I think that you should let me go.

Hejsan.
Idag var jag i stallet med Erica :) Red på fältet på andra sidan vägen å det gick skitbra. Han är så äckligt söt. Erica red oxå litegrann fast han ville inte trava med henne bortåt. Fast mot stallet galopperade han på förstås ^^ Sen skullw vi gå till bussen å då har jag lagt saftflaskan i min väska utan att sätta på korken ordentligt så det blev blött i väskan å hela mitt lår. >__< asså flaskan var full (60 cl) å sen hade ALLT runnit ut :/ jävla otur. eller klantighet snarare. men kom hem tillsluit. eller vi gick hem till erica å kolla på pippi :D haha. blev helt trött men vi åt iaf makaroner & ost <3 jammi. sen fick ja skuss hem av mami tack gode gud. var helt apkallt ute.

Imorn avslutning iaf (: ska kolla vad för kläder jag har. alltid roligt ^^ pusspuss.-

 I will never forget you! du har satt spår i mitt hjärta.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback