I'm dreamin' of a happy christmas. <'3

Hejssvejs.
Idag vare sista dagen i skolan med lektioner. Hade redovisning och prov. men imorn e ja ledig. Då ska Erica följa med till stallet sen ska vi se på Beck. På torsdag ere avslutning iaf :) önskar jag kunde vara glad och åtminstone längta. Men allt det där försvann över en dag :/ jag skiter i. den här julen kommer bli lika bajsig som förra & förrförra.

Idag efter skolan fika jag med Zerina iaf, du e helt sjuk i huvvet ;) <3 när hon åkt kom Martina som skulle till Balduren. tur för jag e trött å .. orkar inte, orkar inget ! vill bädda ner mig i soffan å ligga där tills jag ruttnar.

nejmen, vet inte vad jag ska skriva , finns typ ingenting.. det är fint ute nu iaf :P typ rimfrost å allt (: men snö skulle va bättre. nej men ärligt har verkligen ingen fantasi. ska kolla på film . pusshejs

Jag är rädd för dig. Och vad du är kapabel till att göra i ditt jävla skick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback