Tyngden på dalskidan älskling!

Godmorgon.
Igår vad jag i kungsberget med skolan. Det var ganska roligt. Började iaf dagen med att gå upp 20 i 5! :o Vid halv 6 skussade pappa mig och Klara till tullinge station där vi mötte Sfeff. sen fick vi vänta på bussen typ en halvtimme för det trodde vi skulle åka från skolan så den stog där å väntade på oss! Jävla pulver -.-'  På bussen gjorde vi inget spec, kollade på kopps x) Den är så jävla rolig. hha. Sen när vi kom dit var det skiiiitkallt så varje gång jag hade åkit en svart backe sådär fort så hade jag ingen känsel i mitt ansikte, snoret rann hoppet försvann x) å jag fick en spicka i min läpp som blödde  ganska mkt ! :( men det var kul endå faktiskt. Fast iof först åkte vi med Steff, hon är inte så bra å¨skidor haha. Hon ramlade i en rödbacke typ åså tog det typ 10 minuter att ställa sig upp, jag dooog! haha. Men när vi skulle keka lunch så tog jag å klara en svart backe ner och hon en blå åså skulle vi mötas där men hon komde aldrig! Så vi ringde till hons mobil typ 20 ggr men sen gav vi upp. haha. så vi åkte utan henne istället, det var lite skönt(A) haha.

När vi kom till tullinge igen så åkte vi hem å sen åkte jag till Lollo vilket var lite onödigt för jag låg å halvsov hela tiden, sorri.. Ska ivf vara hemma ikväll. Så slipper ni mig ^^ Pusshej

Big fake smiles and stupid lies.
Död åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback