Every days are like sundays.

Hello!
Idag kom jag försent till skolan fast bara 10 minuter typ :) Å vi hade ändå kemi. Sen åt vi lunch halv 11 :O Jävla cpändring av schemat alltså. Annars hade vi Fysik engelska å svenska. Det var kul på svenskan, typ den enda lektionen jag jobbar på :) Ohc på engelskan oxå iof. Sen åkte jag hem å snart ska jag dra in till pappas jobb och äta mat och förhoppningsvis sitta vid datorn :P Jag har inget roligt att säga JO. Steff mobbade bernt idag typ! :D han berätta när han va i lutande tornet. Han ba: sen kom jag högst upp å det var som en smal väg utan staket å det var ju jäääättehögt upp. Jag visste inte vart jag skulle gå nånstans... Steff rakt ut: HOPPA!
hahahahahah asså jag svär fyfan vad jag garva åt de där alltså :P XD Sen satt vi å åt smält choklad som hade i sin ficka, det var jävligt gott. Men shitt. jag skrattar bara jag tänker på de där alltså XD Kanske inte låter så roligt (kanske inte var det heller :P) men aaah. min humor lätt :D
Afmnskdfnj jag måste tyvärr gå nu :( Hoppas jag kommer in på msn på pappas jobb annars ringer jag nån å frågar vart fan vi ska va nånstans.. PUSSHEJ!

Du har lämnat en saknad, jag kan fan inte beskriva.

Kommentarer
Postat av: carruu

hahah Måste ringa mig med (a) thahah
Pusss

Postat av: Klara

Jag vill också ha choklad...och mobba lärare för det är kul ^^,puss(L)

2007-01-13 @ 13:35:41
URL: http://Urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback