Som en oblekt ängel i jeans och bh

Goddag
Idag var jag i skolan. Efter lunch hade jag matte i 3½ timme och jag jobbade nästan hela tiden :o asså guud :) Efter skolan åkte jag till tumba centrum å mötte Josse. Vi gick till hm å jag köpte fina saker sen var vi på ica i nån timme. När vi tillslut hade köpt en fet chipspåse satte vi oss på en bänk å luffade :) Då kom en annan luffare å ställde sig framför Josse å ba: Här sitter ni å festar, det e bra de! bla bla  bla ha en dra dag! jag ba: aa tack desamma :P när vi skulle åka hem satt vi å tjaffsa om ifall vi skulle ta bussen eller  tåget. Tillslut gav jag med mig på ett villkor att jag fick ta hem resten av chipsen. Men vi missade bussen å fick at tåget iaf :D Medan vi väntade stog vi å garva oavbrutet typ det var väldigt kul :D
J:komigen vi åker ner på den här grejen
T: nej, jag är för bajsnödig
XD
När jag kom hem ägnade jag ca 10 minuter åt att sätta på korkarna på kanin-flaskorna innan jag insåg att jag tagit fel kork till fel flaska. Bravo Tove. hm.. sen kolla jag på vänner å jaa.. palla skriva mer är inte så glad ikväll :P pussbajs

Allt jag vill ha är en dag utan ångest.


Kommentarer
Postat av: Louie

3och en halv timm? gosh fy fan va starkt..vilken söt luffare :) puss puss (L)

Postat av: Klara

Jag vill ha din motivation, jag skulle svimma efter 2h matte :p Du är finast älskling(L)(L)(L)

2007-01-23 @ 09:10:44
URL: http://Urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback