whaba

Hejj,
nu är jag hemma. inte hänt sådär jättemkt. På fredagen åkte vi hem till Mats där dom flesta var :) Träffade min kusin Rickard vilket var ett tag sen, nu har han blivit 1.99 meter :P sen sov vi hos Mats bara mina familj uten julle . mats å dom sov nån annanstans. OCH DET SPÖKADE DÄR. trodde jag hade tappat det där att jag kunde känna det, har inte känt det på två år. Men jag har väl helt enkelt inte sovit där det spökat. Nej men det var jobbigt, kan aldrig sova då. Den höll mig vaken till fem och sen klockan 7 vaknade jag av den igen. Då vaknade även min bror och min pappa. Cina tyckte jag skulle utveckla det där med att jag känner på mig sånt så kanske ska försöka hur man nu gör : P

Sen nästa kväll sov vi hos min morfar. då kunde jag inte heller sova pga min JÄVLA FICKING FÖRKYLNING! Nu är det dock värst. hela mitt huvve VÄRKER SOM FAN. jag är svullen i hela huvvet, hostar, rinner ur näsan hur mkt jag än snyter mig. kan inte andas och jag vill fan DÖ. så sjukt jobbigt. asså det här e fan värre än dom förkylningar jag brukar ha :'( ska fan sova.. om jag kan! skriver nmer imorn om jag lever >.<

jag vill bara ha tillbaks tiden med dig igen.

Kommentarer
Postat av: Klara

Shiet vad läskigt med spöket :O usch hata sånna...
Stackare, inte kul att va sjuk,hoppas du blir frisk fort så vi kan mysa i garnudden ;)

Postat av: Joakim

Jaha, så var man smittad....hela mitt liv är förstört =(

2007-07-24 @ 00:23:50
URL: http://fredagsfrackis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback