2 juni 2007

Nu känns det verkligen att sommaren snart är här. Och det är obeskrivligt skönt :D Skola på måndag med två lektioner, sedan ledigt i två dagar, "klassens dag" ska bara sitta på en gräsmatta å chilla, och kolla när alla andra spelar brännboll eller nåt. Och på fredagen är det ÄNTLIGEN avslutning! Och då ska jag oxå ha min nya klänning :) och jag ska vara glad hela dagen. jish vad jag längtar! Det enda som e jobbigt denna vecka är måndag. Då ska jag säga hejdå till Steffi :'( Hon åker till eritrea på onsdagen eller nåt så efter måndagen kommer vi inte ses på.. JÄTTELÄNGE. Antagligen mer än ett halvår! :'(

men men, ... ere nån som vill vara med mig ikväll? Eller är alla hos Andersson? PUSS Å KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback