Kanske har jag ett skal..

måndag, bajs. Var på praktiken idag iallefall. Utedag - kallt. Lekte mamma,pappa,barn med James å Felicia x) haha. Sen kallade James mig för storasyster hela dagen (Y) Hände inget speciellt direkt. Var planeringsdag på jordgubben så det kom 3 små söta minibarn :D awws. bytte blöja för första g¨ången på väldigt länge men jag ägde , haha. Sen på mellis skulle en unge ta mjölk å han ba: kan du hjälpa mig den är helt full.. ska precis hjälpa han när en tjej ba: jag kan hjälpa dig :D åså stöter hon till den så det e feeett med nära att hela skiten åker ut över bordet,. Fick lite lätt hjärtattack men de gick bra ^^

efter praktiken tog jag hem felicia för Åsa e sjuk. Vi pärlade :D plus att jag fick ett armband av felicia som de står "jag är en kompis" på , ganska fin faktiskt :P åt mat till middag som smakade ngt (: okej, tro det eller ej men jag börjar tröttna på barnmat :O asså jag tycker ju fortfarande om typ makaroner å köttbullar, korv å pommes frites osv :P men inte när det inte smakar NÅT :P

på kvällen kollade jag på andra avenyn (asså ja tkr de e bra xD) åsen victorias hjärta , det var bra :) fett sorgligt ibland :/ å i natt ska jag sova i min säng ! lovely. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback