be just like all the other girls.

hejhej.
Igår sov Viktor hosmig xD tvingade hnomo att följa med till stallet halv 8 på morronen, Han red på klaras häst, garva nästan på mig :D sen kollade jag på heroes hela dagen typ. Blev vääldigt trött men det var roligt (; På kvällen kom Lollo & Eva, sen gick Eva å då kom Klara och viktor kom tillbaks igen (; vi eller dom kollade på Pans labyrint, var så jävla trött att se på TV, fick helt ont i ögonen. Så jag sov lite halvt istället :P synd för den verkade rätt bra.. *-) aja, idag ska jag till krysset å hyra vänner tror jag. Om inte jag ska till farmor å farfar >___< skiitlångt +plus att jag måste till baldur på tisdag.Vill inte vara från han i fucking 4 dagar. Gash. aja får se får se.

Idag ska jag rida Påven + Badlur (såklart :P) sen har jag eftermiddan idag. Så kommer va i stallet ganska länge (A) som vanligt. men de e lov iallefall (: tänkte springa idag men de räcker nog att rida två hästar som träning.. tralal, E TRÖTT !! aja ska byta om nu. eller nåt- flummigt allt blev... måste till apoteket å köpa sånt där träckprov oxå.. kom ja just på *-) HEJDÅ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback