hur hamna man här ? (;

hej hej hemskt mkt hej (;
jag måste bara få påpeka: jag hatar att inte ha någon god frukost hemma. Jag vaknar på morronen å ÄR hunrig, men mår illa bara jag tänker på att äta :P helt skumt. enda jag vill äta är typ oboy och GODA mackor. inte halvgoda lite torra med smör och ost. som mitt kök erbjuder just nu ^^

men men, kom till skolan vid 9 och hade matte, gjorde lite repetionsfrågor inför provet, kunde de mesta så jag borde få åtminstone VG (; Sen på eftermiddagen hade vi AOL-prov. gick helt ok, fick helt klart G hoppas mer ^^ , (på måndag har jag eng-prov och på tisdag AOL-prov del 2 >__<) , sen hade vi engelska, roligt roligt :) älskar verkligen de ämnet fattar inte vfr xD

När jag kom hem åkte jag, julle å Sofia till stallet (: det var vääärldens oväder! men red lite endå för om jag inte gjort det skulle han bli galen i skogen imorn (; haha. hoppas de inte regnar åså imorn :/
Kom hem vid 8-tiden helt DÖHUNGRIG. ville ha pizza men fick inte för pappa så det blev pulvermos å kall kassler xD fifan.

Snart ska jag kolla på "Alla kan..inte ta körkort" haha verkar rolit ^^ en kort dokumentär typ . Pusss.

Kommentarer
Postat av: Klara

Usch ja, det är inte kul när det inte finns god frukost :(.
Shit vad många prov på en gång :O Men
det går nog bra skulle jag tro :P. Om man är så pass pluggis att man tycker om engelska iaf, hahah.
Hehe, som
mamma brukar säga; "Det är
på vintern man känner att man har häst"
Puss gullunge!(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback