lite halvt mobbad lista ^^

1. Skärt dig  - (x)
2. Försökt droga dig - (/)
3. Gråtit dig till sömns - (x)
4. Drömt om att dö - (x)
5. Vaknat på morgonen och velat dö - (x)
6. Har/haft självmordstankar - (x)
7. Skrivit en novell om hur du vill dö - ( )
8. Försökt prata öppet om de - ( )
9. Funderat på om någon skulle sakna dig - (x)
10. Känt dig helt ensam - ( )
11. Gråtit i flera timmar utan någon direkt andledning - (x)
12. Gjort saker du inte velat för att göra någon annan glad - (x)
13. Sovit en hel dag för att slippa verkligheten - (x)
14. Skapat en drömvärld i huvudet - (x)
15. Vart nära döden - ( )
16. Skakat av rädsla för något som egentligen inte finns - (x)
17. Spytt för att du trott att maten ska äta upp dig innifrån - (x)
18. Känt dig förföljd på en tom gata - (x)
19. Vart tyst en hel dag, för att om du öppnat munnen hade du börjat gråta - (x)
20. Inte ätit på en hel dag - (x)

deprimerande jag är alltså.. :S haha

Idag vare skola. Skolkade ingenting. Var nära att göra det men tog mig i kragen. ^^ (Y) sen stallet. red ut med Sofia , lika trevligt som vanligt (: Imorn ska jag rida dressyyr ! yey, hoppas de går bra. var ett tag sen jag avsluta ett dressyrpass och var nöjd ^^,
kom hem vid kvart i 8. åt, hör och häpna, müsli !! hah. Kollade lite på du är vad du äter. intressant men äckligt vill inte veta. eftersom jag har ungefär samma matvanor som dom xD

sorry for who I am,
I'm tryin', I really do.
But the same thoughts
is coming back to me
time after time..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback