lördag 20 oktober 2007 16.23

hej jag dör. har världens söndagskänsla, haha. Idag har jag vart i stallet som vanligt. å julle hade med sig en kompis haha ^^ undrar om Elisabeth stör sig på att jag drar dit så mkt folk muahaha. red dressyr. barbacka, går inte att rida dressyr med den där jävla sadeln som bara glider hit å dit, ska köpa en förgjord tror ja de hette.

e hemma å e skitatrött. ska nog kolla på scrubs å sova eller nåt :P

vill nån äta på felino idag? xD eller köpa hem pizza å glo film typ :P

Kommentarer
Postat av: Louise

jag har också söndags käsla. men vänta det är söndag!!! wuuhuu:'( vill inte ... pusspårej!

2007-10-21 @ 17:53:52
Postat av: Emmie

förbygel.. :P

2007-10-21 @ 19:20:15
Postat av: carro

Söndagar suger hårt :( , har oxå söndags ångest

Postat av: Tove

eller inte besserwisser (; det jag syftar på heter förgjord.

2007-10-21 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback