SLUTA !

saknar saknar saknar <3, vfr ska det vara så svårt?
Idag var jag iallefall på stallet på morronen. i just love being there <3. Sen skola, glömde äta lunch efter stallet så på matten höll jag på å DÖ av hunger så kunde inte jobba. när jag kom hem åt jag 5 mackor, haha xD
Imorn är jag nästan ledig. ska bara på betygssnack i fem minuter vid 11-tiden. Sen ska jag spendera massa tid med Balduren <3
Sov inte ett skit i natt. Fan vad jag HATAR såna nätter då man bara ligger å svettas, vrider på sig varannan minut, hur man än ligger är det obekvämt och trots att man är skittrött så kan man bara inte somna >__< låg å skrev "suicidenotes" istället, haha. och löste korsord, läste min engelskabok och drack vatten. Gah, mamma borde fixa mer sömntabletter.

asså.. jag e helt shakig. dunno why. cp. händer rätt ofta faktiskt :S kanske borde äta mer grönsaker , haha men de e så torrt, jag äter åtminstone carrots i stallet. men men, ska dunsta xD ciao !

Fett lessen för din skull, ta hand om dig iallefall , <3


Kommentarer
Postat av: Louise

du kanske har suttit för mkt framför datorn. Tidiga tecknen på hur du kommer dö :/
så du käkar sömnpills nu eller? jag hatar sånna nätter med lite förståeligt med suicidenotes faktiskt. men va skrev du på dom egentligen? :P puss gumman! (L)

2007-10-22 @ 20:57:51
Postat av: Tove

kanske :P haha, asså jag skriver typ mest låtrader från kent åså. ^^ asså jag har alltid käkat sömnpills lite då&då när jag inte kan somna (; Pusspuss

2007-10-22 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback