Det snöööar :(

Goddag.
Inatt kunde jag inte sova, ångesten kröp fortfarande under huden när jag gick till skolan. Hela förmiddagen var bara jobbig. Sen prata jag med L någon halvtimma och sen sista lektionen så lyckas såklart Ica muntra upp mig :) btw så rådiggar jag den nya barn&fritid läraren malin, hon är as chill :) 

Efter skolan gick jag ica å cissi hemtill mig å glodde på vänner, klockan 3 skulel vi nämligen på information om fjällvandringen, ser verkligen fram emot den! även om det är ett tag kvar.. :P ska bli superkul! (dock får man ju inte medhava alkoholhaltiga drycker but still ;)) Det jag oroar mig mest över är ryggen och axlarna! Jag får skitont av att gå med min vanliga ryggsäck en dag, denna kommer ju väga typ 15 kilo eller vad det var :O min rygg kommer dööö!? 

Efter det träffa ja L ett tag och sen gick jag hem till Åsa för att snacka lite om morgondagen =) (oh sprang hem på typ 30 sekunder om inte ännu mindre! stolt) Om någon med körkort kan behaga att komma hem snart så ska jag åka till stallet och mocka två boxar :P men ska nog tvinga med mig Julle så hon får ta den ena. Det är helt sjukt äckligt väder ute. trots det känner jag mig lite glad idag (Det var faktiskt ett tag sen!) Jag tror de beror på att jag har en del saker att se fram emot 
- 65 dagar till sunny beach!
- 59 dagar till sommarlov!
- Baldur är världens underbaraste ponny man kan ha just nu, jag vet de är svårt för vissa att förstå (och det kanske inte märks heller alla gånger) men jag älskar den där hästen ända in i själen, <3 
- Sen blir det junibacken imorn det ska ju också bli roligt, haha xD

vilket positivt inlägg, dagen gick från skit till väldigt okej :) sådana dagar gillar vi, tack alla som finns för mig, utan er hade jag inte funnits idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback