fan,.

jag kan inte sova, får fuckin' mardrömmar, orka!!

Jag har kollat på vänner ett tag, druckit te och bla bla, ge mig nåt som känns. Få mig lugn så jag kan få sova..Sofie kommer påpeka imorn att jag inte gjort kompletteringarna, hon kommer fråga, undra. men jag kan inte, jag har försökt, det går inte, sorry. thank god att jag är 18 så att man kan gå själv på utskällningssamtalet. annars hade jag varit dödens :) dock skrev jag på en lapp förra samtalet att mina föräldrar får ta del av min studieresultat, jag ville så inte skriva på men hade inget val direkt. gash.

nej men kanske skulle ta och skriva om något roligt eller positivt istället. (rotar i hjärnkontoret..) jag kommer inte på något. Det ligger en hammare i mitt fönster, man kanske skulle ta och slå sig till sömns. haha skämt å sido.

jag ska försöka sova, eller ska lägga mig iallafall, lyssna på thåström, läsa, ställa klockan långt ifrån sängen så jag kommer upp imorn. Puss å kram sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback