I'm falling apart.

Mitt hår är kort 8-) Var med ev igår vi åkte på drop in i södertälje och klippte oss. jag blev nööjd. första gången någonsin tror jag :) Sen åt vi på donken såklart, sen skulle jag vi gå till lindex (fråga inte varför , vi är töntar :)) och då träffar vi Josse. Vilket sammanträffande va? xD Så vi åkte hem tillsammans. Sen var jag tvungen att åka till stallet men när ja kom hem igen så "gänget" hit + danne xD haha, vi spelade singstar å sen kollade vi på Flightplan. ganska bra fast ^ja den dög xd ..

Idag åkte jag till stan med danne och carro. Uträttade inte så mkt. syftet med trippen var att få lite muntlig info om det fanns någon bättre resa men det fanns det inte :) åt en glass på donken som jag inte sett förut. Chocolate crunch. REKOMMENDERAR STARKT. skitgod :P Sen när vi kom tillbaka till rönninge skulle vi åka till banken i salem för att öppna ett konto men det var stängt. Då gick vi till erica för ja skulle låna singstar skivor av hon :) Sen gick vi hela vägen hem i regnet ><

Ikväll är det singstar igen fast hos Danne xD plus att jag ska köpa drickaaaa. <3 besatt. ehe. nej men ska hitta nåt gott och kolla på sjukhuset. Pussbajs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback