I need yo know what I've done wrong.

Hejs.
Jag mår ganska dåligt :/ Känner mig helt svag och trött fast inte sovtrött plus att jag mår helt illa och är yr.. kunde inte sova inatt heller.. alltså jag var vaken fast ändå inte. för jag drömde massa sjuka saker (borde inte gå in på detaljer men det var mkt blod och svartklädda människor :S) men jag var inte dugg rädd för jag visste att dey var en dröm för jag va i mitt rum :P eller asså det var sjukt iaf..  och jobbigt.. så idag har ja vart på sämsta humöret, kommer säkert va imorn oxå, vi ska till torekällberget. kanske stannar hemma men de e så sjukt tråkigt å va hemma en hel dag.. men men, har inte hänt nåt alls idag. utom att jag bara mår kaaasst! kfogjkhflggggggggg

Kommentarer
Postat av: Louise

Va konstigt det låter ... äter du som vanligt? det låter ju som att du börjar bli sjuk eller nått :S Creepy dröm:/ påminner mig om demontorer hahaha torekällberget! det finns typ inget tråkigare ställe...
Hoppas du mår bättre snart! puss

2008-03-04 @ 19:00:57
Postat av: Tove

jag vet! nej alltså jag mår illa när jag äter :/ fast jag kan inte låta bli för det e så gott så jag äter iaf en gång om dagen. Jaa det var skittråkigt jag doog. Plus att man frös ihjäl och FYI så hade jag dunjacka ändå , skitmånga hade tunna vårjackor snacka om att dom dog mer , jävla skola man har. Tack hoppas ja me :) pusspuss

2008-03-05 @ 20:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback