allt vi sagt, allt vi gjort..

Tjo. Glad nyhet. Kanske ska bli medryttare igen. äntligen :) hoppas vi passar å sånt =)

Idag kom jag försent till skolan. Bara för jag försov mig lite. Inte med flit. men jag sover jävligt djupt när jag väl sover.
Jag är faktiskt hungrig :S men palla äta -_-  
Annars hände de inget spec. i skolan. Kul å träffa alla igen ^^ . eller det va väl mindre kul å träffa vissa andra. En viss person som råkar vara min mentor t.ex. Inga namn nämnda ^^ Efter skolan åkte jag till södertälje med min älsklingsLollo! Vi hade roligt i perioder :D På donken va de fettkul :) <3 vi pratade lite om minnen.Idre t.ex. glömmer ALDRIG den resan.
Nu fryser jag. ska ta på mig min tröja.. så. *gäsp* asså shitt. jag är redan trött :S

ska göra nåt annat. bay ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Vadå palla äta? suck

2006-04-18 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback