Balklänning

Köpte en klänning idag men jag börjar ångra mig .. fuck. överdelen är fin men jag börjar fundera på om den sticker ut för mkt där själv kjolen börjar :P ååh jag e så petig me allt. Asså den e inte tvådelad men det ser ut som att den är de ^^ skorna är iaf fina. dom är jättelåga, svarta, ganska spetsiga därfram med en lite volang, jättesöta (: sen har jag en svart sjal med lite silver i så ska jag ha ett silverhalsband, lockigt hår med nån liten tiara eller fint spänne (: hoppas bara klänningen är fin.. jag vet inte ens om det är öppet köp för mamma prutade :P aja.. SÅ ful kan den inte vara iaf..

Annars har jag inte gjort så mkt idag utom att var ai södertälje. För tillfället kryper det en pytteliten myra på min cam :/ haha. Anw. ska snart gå ut å bygga ut kaninhagen.. vi va på plantagen å köpte mera galler ^^

Skriver mer senare (kanske :P) Jalla bai ^^

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej Tove :D. Alltså ursäkta mig, men VAR köper man balklänningar? Jag fattar typ ingenting och jag ska också ha bal snart :P
Och vad var det för färg på din klänning? HErregud jag behöver verkligen tips.

btw, DU MÅR BRA :D:D Värsta bra du är. Iofs har jag alltid vetat att Tovor är bäst men ändå. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback