boored

hej hej.. jag e hemma hos min morfar å de e såå tråkigt! blää.. har kollat på tv å film hela dagen i dag. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag har inget att berätta.. tråkigt..

ååh prata me Åsa igårkväll.. fick reda på att Nette har vart psykolog å Åsa hotade med att prata me henne om jag har skärt mig igen innan torsdag :O jag vet inte om hon skämta eller inte men asså shiit om hon mena allvar :S jag vill iiiinteee att hon vet.. tro mig hon e galen :P hahahaha mamma.. :P

jag tror vi ska äta babylon pizza ikväll.. DET E SÅ JÄÄVLA GOTT :D :D :D ni skulle veta ;) mam mam :P dom borde börja göra de i rönninge pizzaria (min kusin säger pizzaria ist. för pizzEria. faktiskt det e ju mer logiskt ås äga så) ..aja.. nu vet jag inte mer vad jag ska skriva...HEJDÅ :D

Kommentarer
Postat av: Louisee

Jag älskar galna personer..till en viss gräns iaf...piss puss

2006-04-10 @ 17:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback