I wanna hold you

Sho benke :D Idag var jag i skolan. det var trååkigt. Först hade vi NP i matte förfan vad jag inte kommer ihåg nånting x) haha.. aja borde bli godkänd iaf. annars jävlar skämms ja :P

På gympan var vi bara typ 10 stycken. Jag dansade lite å sen gungade jag i ringarna. haha,. jag e så omogen :D det e roligt. Vi fick pannkakor till lunch å ja åt fett mkt! JAG E BRAAA :D Efter lunchen hade vi SO men jag skulle till kuratorn. Tyvärr mådde jag fett bra så vi pratade inte så mkt. Så jag var tvungen att ha SO iaf. det var synd. Jag gjorde ingenting. Lyssna på musik å babbla på =P

På elevens val hade vi en grej så man skulle bara va i klassrummet å jobba med vad man vill. Jag valde att inte jobba alls. Efter halva lektionen gick jag ^^ Sen var jag på station. Först med Klara, Martina å Andre. Sen gick Andre å Martina. Sen kom Carro, sen gick Klara, sen kom Josse, sen gick Carro. Då vare bara jag å Josse kvar. Vi stog å snacka ett tag sen gick vi hem, jag mötte Åsa på vägen hem :P (:

Nu är jag hemma. har gosat med ninerna. Hoppas inte cp-barnet kommer tillbaka :P usch.. Nån gång kommer Patrik hit med min mp3 å min tröja å mina skor x) haha. Sen ska jag åka å träna med Victor å Lollo (: niice. Hoppas jag får privattränare som hon andra tjejen fick förut. höhö. för det borde inte va lika jobbigt :P jag kommer fan aldrig orka simmar lika långt å snabbt som alla andra. Min kondis suuger :P

Jag vill inte till skolan imorn. De e så äckligt tråkigt! Men men.. jag funderar på att gå ut å hoppa men jag kanske borde spara på mina krafter. haha. Ska aska Julle om hon vill :P

PUSS Å KRAAAM TILL ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR SOM GÖR MITT LIV VÄRT ATT LEVA! <3333333 ÄLSKAR ER FEEEETT MKT!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag älskar dig med!!!!

2006-04-26 @ 17:08:28
Postat av: Louise

Din kondis suger verkligen inte!! Vem var det som sprang snabbast av alla!! och du simmade snabbast i vår bana också...om du säger att du har dålig kondis va fan har jag då??hauh...:P kram °-*

2006-04-27 @ 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback