LEDIG IMORN :D

aaaah fan va soft! men jag ska ändå lägga mig tidigt för jag ska vila mina ögon. Om det inte blir bättre imorn fast jag tar allergigrejsefjums så ska jag till vårdcentralen för det kunde va ögonkatarr eller nåt :S Stackars mina synorgan x)

Idag i skolan var vi på en musikal den va fett bra å en kille va så grymt snygg .. gwaah vill ha :P Sen i skolan gjorde vi inget spec. men mina ögon fick damp på musiken xD .. sen efter skolan var jag me Klara å Lollo mina sötnötar (L) (L) .. sen åkte jag å red å Klara följde me. Det gick dåligt. Jag ska sluta i den gruppen ^^ haha. Så nu sitter jag här å e trött. ska sova snart. Jag har just insett nöjet med att sova, Så helvetes skönt x) .. Just nu älskar jag mitt liv! jag kan ha kul utan dig, jag äter fett mkt å mår inte ens dåligt av det, jag sover som en gris.. maah :D det enda som skulle va dåligt om man måste klaga på nåt är alla dessa uppsatser. Men vafan allt kan ju inte va perfekt. (: och det är inte hela världen om jag får IG.. allting går att reparera senare jue (:

Ska dra nu. Pusskiss (:


Kommentarer
Postat av: Louise

Åh jag blir så glad att höra att du äntligen har blivit en optimisst(hur nu det stavas) kram och puss

2006-04-25 @ 11:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback