mama :O

har nästan inte skrivit nånting idag (igår om man ska va petig) shitt pommfritt

Idag fick jag först sova åtminstone ganska länge eftersom småbarnen hade åkt till stan .. men sen blev man väckt av mamma vid 11 iaf så det fick man inte så mkt för. fast hellre 11 än 9 ^^ sen halv 1 åkte jag å Josse till stan. Fan vad mysigt väder det va! vi satt på en bänk i solen å åt kulglass :) första det här året. Fuck va gott de va :) köpte en kjol å en klänning. Å en plånbok å solbrillor ^^
Kjolen är skitfin tsm me mina svart leggings å mitt röda linne me prickar.! miih :) dom kläderna ska jag ha nästa fina vårdag :P

Jag har inte skrivit dagens på länge. bara för att de händer inte så roliga saker nuförtiden. eller så är det jag som har tappat mitt intresse för humor ^^
Dagens låt: Som eld - imperiet
(Går)dagens skämt : Vill du höra en sorlig histora? Din självbiografi
Dagens person: Åsa (igen, hon ställer verkligen upp när som helst!)
hm.. kommer inte på nåt mer men ändå det va litegrann ^^

Nu pallar jag inte skriva mer. Ska dra till libresse! Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback