My fucking day :D

07.30: klockan ringer. Jag stänger av den i sömnen. 08.00: mamma kommer in i rummet å frågar när jag börjar. Kvart i 9 sa jag som trodde det va tisdag. Då sa hon att jag visst hade lite bråttom för klockan va 8. Så jag fick rusa upp ur sängen å klä på mig as-snabbt. Kvart över 8 kom jag på att det var onsdag och att jag börjar halv 10 >-<
Gick till skolan för brodern tog cykellåset. Kom dit vid kvart över 9. Lite tidigt men för en gångs skull inte sen iaf. Gick runt lite å lyssnade på Imperiet. Får gåshud av Thåströms ljuvliga röst ^^
Först hade vi iaf engelska. Vi skulle göra en pjäs. Jag har världens scenskräck  och värre blir det när man ska snacka engelska men jag ställde upp för gruppen å tog en roll iaf ^^ "fobier å liknande är inte till för att fruktas dom är till för att övervinnas" Finns det  nåt ordspråk som lyder så eller har jag blivit klok? I vilket fall har jag inte hört det så man kan säga att jag kom på det själv. Enda sättet att bli av med scenskräck är att träna träna träna! (Dagens tips, Carro ;D) . Ju mer man har stått inför stor grupp desto enklare blir de (:

efter engelskan hade vi gympa. Då skulle vi först springa nån hinderbana. Jag var som vanligt jävligt lat så när alla va färdiga hade jag ett varv kvar men jag tänkte aldrig i livet springa å flåsa där när alla glodde. Egentligen var det Josses fel. Om hon hade sprungit snabbare hade jag hunnit x) haha. Sen gjorde vi lite annat grejs å sen skulle vi vara två å två och göra skottkärra å rida rygg :P Jag å Josse vann på andra grenen *äg* wooo

Lunchen hände inget spec. Inte SO:n heller. Efter skolan var jag med Martina. Vi åt Magnum å sen gick vi hem till henne å spela dator å lagade spagetti å köttfärssås ^^, . det va fett gott!

efter det kom pappa å hämtade mig så åkte vi till weda å köpte mat. jag köpte 14 bananer (: APA. Ska nog äta en sen när ja har skrivit klart.

Annars har jag inte gjort så mkt ikväll. Kollat på OC. oewh det äger såå ^^ Men asså Marissas Lillesyrra va konstig .. mjeh.. vet inte :P

Dagens roligaste: Pappa blev skitsur på en tjej på en reklam. Hon sa typ: Min tandläkare tyckte jag skulle byta tandkräm" Pappa härmade vad hon sa med jättetöntig röst å sen ba: Vilken töntig reklam. JÄVLA SUBBA!
Dagens citat: Jag har inte spottat ut maten på tallriken på länge /Martina 
(Då gör vi det nu då /Tove..så gjorde vi de)
Dagens låt: Scotty does'nt know
Dagens klant: jag själv. skulle köpa skogaholms limpa. sen när jag kom hem såg jag att ja hade tagit en oskivad >.< hatar att skära själv. det blir allti snett :S

Skriver väl mer sen antar jag ^^ Bai
   

Kommentarer
Postat av: carro

haha O.C Äger =) jaa hennes lillsyrran är lite koko !! pusss

Postat av: Denise

favvolåtar med imperiet?

Min är för tilfället: Ballad om en amerikansk officer. Fast det varierar.

2006-04-19 @ 23:10:04
URL: http://denise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback