Over my head

Tjalla :D
Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Var inte inne på datan på hela dagen igår. det var coolt. haha. Iaf.. Igår var jag i stallet å red Ashfield, det gick fett bra(inte så bra i början men lixom hallå? :P)  :D :D asså jag är skitnöjd. Vi hoppa typ en meter :D det var as-roligt. Sen gick jag till Lina gård för jag skulle träffa två personer för jag kanske ska bli medryttare på deras häst. Asså hästen var skitfin å ägarna var ap-snälla (: jag kan få lektioner när jag vill å dom sa att dom behövde hjälp 2 ggr i veckan men om jag ville rida mer så är det självklart att du får de. fan va shyssta dom va asså :D Nu ska jag bara provrida, hoppas att vi passar!!!!! MÅSTE GÖRA DE :D

Sen idag var jag i stan med mina babes ;D vi kolla på balklänningar. Eva å Carro köpte.. asså Eva, de ser ut som att din klänning är designad å sydd JUST för dig! du är verkligen aaaaaas-fin i den ;D
Du är oxå fin i din Carro, I swear! <33333 ;D

Btw, jag är sketanöjd med NP i svenska (: lätt över vad jag trodde jag skulle få! Mjiih (:

Imorn ska jag till södertälje med mutti. vi ska kolla på klänningar å sen köpa galler för jag ska bygga ut kaninhagen å göra tak över ne liten del. Skulle egentligen klippa mig men får avboka den tiden :/ bajs. kanske bokar en ny. hehe. aja.. ska dra å glo på tv om det e nåt bra. Pusshej <33

Kommentarer
Postat av: carrooo

Hoppas att du hittar en fin klänning idag ;) men den på aksara var ju snygg på dej !! Såg ut som en hollywodd stjärna =P
Puss älskar dej mega mkt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback