Tjappa :D

Jag vet inte om jag är glad eller ledsen men jag ignorerar alla dumma å tråkiga känslor. Men du ska veta att jag känner mig grymt sviken..trodde aldrig du kunde säga nåt sånt. Du har just bevisat att du är en helt annan person än den jag trodde att du var. Jag FATTAR inte hur du bara kunde kläcka ur dig nåt sånt?!?! ååh, jag hatar dig. Men jag lovar, ska aldrig ens TITTA på dig igen. åhhh. Mina misstankar som ja bärt på så länge.. äntligen fick jag bevis på att dom var sanna. Men på ett sätt känns det skönt. Nu kan jag leva utan att tänka på hur det kommer gå utan dig. Den tillit jag kände har övergått i HAT! Jag verkligen hatar dig. Varje gång jag såg dig ville jag krama dig. När jag ser dig har jag lust att slå dig. Hårt å många slag. Tills du ligger blåslagen å blodig på golvet. WAAGH! jag orkar inte tänka

Ännu en underbar eftermiddag/kväll i stallet men Linda å Martina. Shitt, vad jag älskar er! Ni tar upp jävligt mycket plats i mitt hjärta! INGEN har så roligt som vi. Hur jävla låg jag än är så skrattar jag ALLTID med er. Det är så underbart att vara med er. <333333333 Vill krama ihjäl er :D nästan ^^

I skolan var det fett jobbigt. Orkar inte ens berätta om de. bajs

Nu lyssnar ja på The real slim shady x) haha fan va den äger :P

Dagens roligaste: I omklädningsrummet med Linda å Martina
Dagens citat: Hon såg fan ut som en pippad get /Linda (vem annars skulle säga nåt sånt?)
Dagens ord: KORF (korv)
Dagens låt: se stycket ovan :P
Dagens person: Mamma <3 (:

Ska dra, bajs bajs ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback