Det skulle vart du

Sholehoppsan :P
Vi kom 2:a! Baaajs, fan va sur jag blev, jag ville ju vinna!! aah. shit. Jag tror jag gör som Camila, går om ettan för att få vinna!! blää
Idag har jag gjort läxor i två timmar, köpt en 'mini'räknare, ätit gifflar å det e väl typ de jag har hunnit ^^ suttit vid datorn lite men inte så mkt faktiskt. Men jag e uttråkad nu. Kanske ska göra franskaläxan oxå så e alla läxor avklarade ^^ men usch vad jag inte orkar :P Om 2 timmar kommer Idol :D längtar! asså jag älskar verkligen de programmet :P haha. JAG VILL INTE TILL SKOLAN IMORN! vill verkligen inte de. Inte för att de e så jobbig dag imorn men de e bara så OTROLIGT tråkigt!! Pappa ba: de e roligare i gymnaiset än i grundskolan. HELLER ATT DET ÄR! (en på Idol sa de igår:P) Nian var ju grymt mkt roligare än de här. usch bajskorv. aja, de blir väl inte roligare än vad man gör de så imorn ska jag komma till skolan i en gorilladräkt å prata kinesiska hela dagen. fast det blir iofs mest roligt för ndra å inte för mej för de kommer bli varmt å jag kan inte ens kinesiska så jag kommer inte fatta vad jag säger. jag e flummig nu tror jag :P neeeej, jag tror jag har engelska imorn. shit åhnej jag vill inte ha de :P öörk.. Nu ringde telefonen..undra vem de va som rang :P
Förresten, jag tappade mitt busskort idag å sen ringde en snubbe från skolan å sa att en tant hade ringt till honom å sa att hon hade hittat mitt busskort. Så jag fick gå hem till henne å hämta de :P hon bodde på fiskaruddsvägen å hade en söt liten tax, hon hörde lite dåligt också men hon va hygglig :)
tihi ^^
nurå? Jag veet inte vad jag ska skriiva..ska jag duscha innan eller efter idol? Innan tror jag. Men jag ska se på veterinärerna halv 8 oxå :P men jag duschar kvart i 7 så blire bra :P gud vad kul information (jag tänkte skriva på engelska men det stavas väl likadant? Men om jag hade sagt det där IRL hade jag sagt information på engelska, okej?:P)  asså jag e verkligen knäpp nu, ska nog sluta skriva, Pusshej


Kommentarer
Postat av: Klara

Mohahaha,vi vann!! ;), så nu ska det ätas :P

Postat av: Mickis

Vart får du allt ifrån? :O

2006-09-01 @ 22:00:33
URL: http://Moou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback