hemma igen

Husarö 2006 2:a, minnen för livet<3
Hej hopp.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva.. är hemma nu iaf. Idag hade vi konfirmation å musikaal ^^ det gick jättebra allting. På själva konfan å de snacka jag om en bild för typ flera hundra människor i en mick å de va kul x) Sen på musikalen spela jag pungråtta ^^ å sjöng oxå en vers i en låt tsm med kaninen x) Sen efter musikalen sjöng först ledarna en sång för oss som va fett sorglig. Minns inte texten men nånting om att det är över nu åså.-.. sewn sjöng vi "sakta". Låten som vi sjöng nästan varje kväll å typ alla börja grina då. Det va så sorligt! Innan hade jag inte vart så lessen men sen kom jag på hur mkt jag kommer sakna allt å alla-..Maggi, Emma, Lotten å alla ni<33 fasen vilka underbara människor ni ee! Helt jävla fantastiskt fina vänner<33 .. sen kramade jag Gurra i typ... skiitlänge.. han e så jävla shysst! å Amis å Lina kommer jag sakna skiita mkt oxå av ledarna..ÅÅH.  hoppas min brorsa åker dit nästa år så jag kan hälsa på.. bööl..
Justeja., efter att alla hade kramats å gråtit å allt de där så sprang alla ner i vattnetmed kläderna på! Det var så jävla kul! baajs..saaaknaar! Aja, jag kan inte skriva om allt vi har gjort för ..det går bara inte! ¨Måste upplevas.

Aa, jag vet inte vad jag ska skriva.. vi seglade hem å när jag kom hem hade pelle å dom (dom e här) kekat pizza å det fanns en halv kvar å jag ba: YEEES PIZZA! haha :P det var gott..fast jag börjar bli lite hungrig igen så jag ska nog hämta macka när jag skrivit klart här. Shit vad mkt klockan va :P trodde den va typ halv 11 ^^ men men.. vi hörs (: Puuss(L)(L)

Gör vad Du vill men gör det med kärlek!

Kommentarer
Postat av: emmaeskil

tove, jag saknar dig så redan hur ska jag klara mig, måste ses snart& kom i håg bara och ringa om det gör nått. jag älskar dig vännen, och du gör vad du vill men gör det med KÄRLEK (A)

2006-08-23 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback