Hur ska jag göra?

På matten hade lärarn genomgång å jag förstod INGENTING! fan, hur kan alla andra räkna ut 1/9½ ?? Det e ju fan omöjligt. Eller tydligen inte men det e e omöjligt för mig för jag e så koorkad. På franskan suger jag oxå.. funderar på att hoppa av. Visserligen var de tydligen bra å läsa steg tre sen när man ska söka in till högskolan..men om jag ändå får IG så spelar de ju ingen roll. ååh, Faan vad jag hatar skolan!!!

annars har jag inte gjort nånting. Somnade vid 2 å gick upp klockan 6. kul. Nu har jag fett ont i magen, hoppas jag får magsår å får ligga hemma i några månader. fast då måste jag gå om ettan iofs. baajs.

Ska gå å sova. hejdå

Kommentarer
Postat av: bajs

ryck upp dig franskan är skit samma sattsa på matten eng sv.

fråga läran hela tiden om hjälp om du inte fattar han ska lära dig. det där är lätt bara du fattar det så sitt inte med dina kompisa på lektionen tell them to fuck tehm self

buy buy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback