I'm leaving on a jetplane

Imorn ere fredag, jaaa
Idag var en ganska trist dag som alla andra :P har blivit rätt bra kompis med Camila iaf, det e ju kul (: Hon e typ jättebra kompis med Tony å känner tydligen Martina. coolt. eller nåt haha. Hm, vad har vi gjort idag då? Började 10 över 8 med franska å de va jättejobbigt:P man skulle intervjua på franska två å två å jag va me en tjej som hette ilknur. hon va snäll men svårt namn :P sen hade vi matte tror jag. vi fick tbx proven å jag hade 18/44 poäng :P fan va dåligt å jag ska gå natur x) men men skitsamma. sen hade vi gympa men jag hade inga gympakläder med mig för jag e ju förkyld =P Sista lektionen hade vi medicinsk grundkurs å det verkar skiitkul! Tur att jag valde den här linjen asså. Det enda ämnet som verkar roligt :P dom andra e typ bara matte å engelska å franska :P å kemi typ. vi har inte fysik förns i tvåan de e bra :) Sen när vi hade slutat så gick jag med Camila till bussen å vi hade precis missat den så vi bestämde oss för att gå till tullinge stn å de va skiiiitjobbigt. Sen åkte jag till södertälje c å köpte en väska åsen åkte jag hem till rönninge å träffa carro oskar å sparv de va kul å se er igen :) annars har jag inte gjort så mkt. Morfar kom idag. nu ska jag fortsätta prata med Emma :) LÄNGTAR SOM FAN TILLS NÄSTA HELG! Saknar å älskar dig skiiitamkt<33333

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Carro

Det var kul att träffa dej med :D haha x) Imorgon ska det bli sketa kul ^^Kraaam banaaan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback