Jag säger inget men menar allt

Hej
Igårkväll var jag med Oskar, Danne, Lollo å Carro. Det var ganska trevligt vi var på nrj men det söög :P värsta dåligt drag. Sen gick vi till mcdonalds å åt å sen nr vi skulle åka hem var de helt knöökat på tåget. asså vi stog helt ihopklämda, det var lite jobbigt men Ida som går i min brorsas klass stog typ breve mig så vi stog å snacka lite :P Sen var de e en kille som fråga om jag skulle med på fest.. först skulle vi de så vi gick av i tumba men sen skulle dom tydligen göra massa andra saker först å man var tvungen att åka buss dit så jag fråga om jag fick köpa dricka istället.. dom sa att dom kunde fixa en platta tills idag men vi får väl se hur de går med de ^^

Nästa helg kommer Emma å Lotta<3333 å förhoppningsvis några till. Shiit va kul de kommer bli!
Men måste dra nu innan pappa dampar. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback